Artist Of The Week | Nicko: This Is How He Breaks It!


Αυτήν την εβδομάδα θα σας μιλήσω για τον Nicko, κατά κόσμον Νίκο Γκάνο. Η για το Νίκο Γκάνο, κατά κόσμον Nicko; Ο τίτλος πάντως αμιγώς στα αγγλικά, αλλά δεν ευθύνεται η κλίση μου στο να δώσω ένα διεθνή αέρα στο blog μου, αλλά το γεγονός οτι ο Νίκος έχει πολλά hit singles στα αγγλικά! Εξ ου και ο τίτλος!


Όπως και τις προηγούμενες φορές, θα σας κάνω μια mini αναδρομή στο πως ξεκίνησε να μου αρέσει ο συγκεκριμένος τύπος. Το 2009 είχε βγάλει ένα single από τη Heaven, το "Έφυγα" που αρχικά δε μου άρεσε γιατί θεωρούσα οτι ήταν ένας από αυτούς της σειράς που προσπαθούν να κάνουν καριέρα αλλά με αδύναμα pop κομμάτια. Ως που μια μέρα εκεί που άκουγα ραδιόφωνο, 99FM για την ακρίβεια, άκουγα "Μ'άλλες πια θα διασκεδάζω, πως σε χώρισα γιορτάζω, έφυγα!" και είχε δεν είχε μου κόλλησε! Είδα και το video clip και μ'άρεσε πολύ που είδα ένα νέο αγόρι να χορεύει σε clip, μας είχε λείψει αυτό για πάρα πολλά χρόνια! Αργότερα έμαθα οτι είχε συμμετάσχει στο Super Idol (στη σεζόν με τη Tamta) και είχε βγει 3ος. (Δώστε βάση στο 2:23 κι έπειτα)


Κάποιος μου 'χε πει κάποτε "Ο Νίκος θα κάνει πολλά πράγματα,να μου το θυμηθείς". Τον αμφισβήτησα ως γνήσιο στριμάδι, και με διέψευσε κατηγορηματικά ύστερα από λίγο καιρό!  Έβγαλε το "Κοίτα Τι Έκανες" (από τα πιο ωραία pop κομμάτια των τελευταίων χρόνων για μένα), κυκλοφόρησε και ένα cd single με 5 ελληνικά κομμάτια (το "Μπροστά") ενώ γύρω στο Μάιο του 2010 ήρθε το απίστευτο τρικ του Μ.Πουνέντη απ'τη Heaven. Κυκλοφόρησαν το single "Last Summer" κρύβοντας την πραγματική ταυτότητα του Νίκου, πίσω από το όνομα "Nicko". Κανείς δε φαντάστηκε οτι πρόκειται για έλληνα καλλιτέχνη. Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί των ξένων σταθμών στην Ελλάδα ξετρελάθηκαν και ξεγελάστηκαν, αλλά όταν έμαθαν πως η παραγωγή είναι ελληνική ήταν ήδη αργά. Το "Last Summer" ήταν ήδη στο #1 του airplay, και στη Heaven έτριβαν τα χέρια τους. Φυσικά χάρη στην κίνηση αυτή έσπασε το φράγμα του να μη δέχονται να παίζουν τα ξένα ραδιόφωνα στην Ελλάδα ελληνικές παραγωγές. Τη συνέχεια την ξέρετε ήδη.


Κάπου εδώ θέλω να δηλώσω οτι ακούγοντας τη φράση "Baby I Want You Like Last Summer" στα καλλιστεία του ΑΝΤ1 το 2010 κάθε 10 δευτερόλεπτα, τα νεύρα μου χόρεψαν πεντοζάλι.  Τέσπα.

Κλείνω την παρένθεση και συνεχίζω. Ο Nicko λοιπόν κέρδισε το στοίχημα, και καθιερώθηκε στα αυτιά μας! Έπειτα κυκλοφόρησε το "Πόσο Ακόμα" που γνώρισε επίσης μεγάλη επιτυχία (δε-δε-δεν καταλαβαίιινεις, τι κόλλημα!) ενώ λίγους μήνες μετά τα ραδιόφωνα έπαιξαν και το "Μπροστά", τη διασκευή του "Monsta" αλλά και το "Σε θέλω πιο σέξυ" που αργότερα έντυσε μουσικά τη σειρά STEPS. Το single του το χα αγοράσει εκείνο το καλοκαίρι σε μια βόλτα στα Metropolis της Γλυφάδας. Δεν το μετάνιωσα!


Τον Μάιο του 2010 ήρθε το "Break Me" με το super ασπόμαυρο κλιπ, ενώ τον Σεπτέμβρη το πολύ καλό "This Love Is Killing Me", και τα δύο αγαπήθηκαν απ'το κοινό (και από μένα) και μπήκαν στο Top5 του επίσημου airplay.



Ο λόγος όμως που ουσιαστικά ξεχωρίζω τον Νίκο, είναι γιατί έχει το στυλ που έλειπε εδώ και πολλά χρόνια απ'την Ελλάδα όπως προείπα. Ένα νέο παιδί, να τραγουδάει pop και dance επιτυχίες, με καλοδουλεμένες χορογραφίες, και που να μην έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τα μπουζούκια. Κι αυτό γιατί έχω κουραστεί να βλέπω δυνατά pop ονόματα να τραγουδάνε στις πίστες και να τους πετάνε γαρύφαλλα.

Και όταν εννοώ καλοδουλεμένες χορογραφίες, απλά δείτε αυτήν την εμφάνιση:


Ένα πράγμα που μου έχει κάνει θετική εντύπωση, πέρα από τον τρόπο που χορεύει, είναι και ο χαρακτήρας του. Αισθάνομαι οτι είναι ένα παιδί που ονειρεύτηκε πολλά και δούλεψε για να τα καταφέρει. Δεν υπάρχει ίχνος τουπέ, τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής.

Λογικά όλο και κάτι καινούριο θα ετοιμάζει αυτόν τον καιρό. Πάνε πολλοί μήνες από το τελευταίο του single. Εξάλλου καλοκαίρι έρχεται. Γίνεται καλοκαίρι χωρίς dance hit από το Nicko;

Πάρτε και λίγο χορό, τα video από τις πρόβες είναι απολαυστικότατα!




Edit: Ο Νίκος μοιράστηκε το άρθρο μου με τους 27,000+ fans του στο Facebook :) Ευχαριστώ πολύ!




Share

1 σχόλια:

George είπε...

Μεγάλη επιτυχία το "Last Summer"!!!!

Δημοσίευση σχολίου