Artist Of The Week | Ραλλία Χρηστίδου: Η ήσυχη δύναμη με τη μεγάλη φωνή!



Ήταν το 2005, 13 χρονών εγώ (LOL) και έβλεπα το 2ο Fame Story με τον Μικρούτσικο στην παρουσίαση. Εκείνη η σεζόν είχε βγάλει πραγματικά τα περισσότερα ονόματα που έχουν βγει από ελληνικό μουσικό show. Ενδεικτικά: Καλομοίρα, Κώστας Καραφώτης, Γιώργος Χρήστου, Μάρω Λύτρα, o rapper Lava (κατά κόσμον Κώστας Μολτσίδης τότε), ο Νίκος Μίχας, και άλλοι... Κάποιοι από αυτούς πλέον δε σημειώνουν επιτυχία, άλλοι έχουν και τα σουξεδάκια τους. Μία από αυτούς ήταν και η Ραλλία Χρηστίδου. 


Το άπειρο μουσικό μου αυτί τότε την είχε ξεχωρίσει. Δεν ξέρω, κάτι μ'άρεσε! Η φωνή της; Το στυλ της; Την είχα ψηφίσει κιόλας τότε στον τελικό, αλλά είχε βγει 2η. (τσάμπα το sms)

Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά την ερμηνεία της στον "Προσκυνητή" του Α.Ιωαννίδη, με είχε καθηλώσει.

Ακολούθησε συμβόλαιο με τη Heaven από την οποία κυκλοφόρησε τη #1 μπαλάντα του καλοκαιριού "Εγώ Για Σένα"(διασκευή του Ancora Vivo) ενώ σε μια βόλτα μου στη συμπρωτεύουσα τον Σεπτέμβρη του 2005, εκεί που χάζευα cds στα Metropolis, έπεσα πάνω στο 1ο της album "Με το βλέμμα της καρδιάς". Ήταν το πρώτο cd που αγόρασα (μαζί με την Προτεραιότητα της Έλενας Παπαρίζου), και χαιρόμουν πολύ που έδωσα κάμποσα λεφτά τότε για να έχω αυτό το υλικό στα χέρια μου.

Έκτοτε η Ραλλία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Κάθε 2 χρόνια κυκλοφορεί album, και κάθε φορά κατάφερνε -αθόρυβα- να κάνει μεγάλα σουξέ! "Εγώ Για Σένα", "Είσαι Μακριά", "Κρύψου", "Αν Μετρηθούμε", "Μια Ζωή", "Έξω Βγες", "Θα 'μαι αυτό που ποτέ μας δε φτάνουμε", το ντουέτο με τον Γιώργο Σαμπάνη "Μέρες που δεν σου πα σ'αγαπώ" κ.α.

Πριν λιγο καιρό "έσπασε" το συμβόλαιο με τη Heaven, κάτι που σημαίνει αυτόματα μεγάλη δυσκολία στο promo της στα ραδιόφωνα (Η Heaven συνεργάζεται με τον Ρυθμό 94,9 ο οποίος έχει μεγάλη βαρύτητα στο airplay των τραγουδιών). Κυκλοφόρησε ψηφιακά αρχικά το νέο της album "Στην απέναντι πλευρά", ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησε και σε κανονική έκδοση από τη νέα της εταιρία, Sony Music. Μπορεί να μην παίζει σύνεχεια στα ραδιόφωνα, βρίσκω όμως εξαιρετικό το τελευταίο της single "Μάτια Μου Ξεχνάς", μου φέρνει λίγο σε στυλ Λειβαδά, Μπάμπαλη, εκείνα τα ωραία που έβγαζαν την περίοδο 2004-2006.

Ένα cd που δημιουργήθηκε με έξοδα της ίδιας, σε μουσική της ίδιας και σε στίχους της Λίνας Δημοπούλου. Η Ραλλία αγαπάει τη μουσική, και δε σταματάει να κάνει live όπου την καλούν. Απλά με μια κιθάρα, με μια ντουζίνα επιτυχίες αλλά και με μια πολύ καλή επιλογή αγαπημένων της τραγουδιών, δίνει πάντα τη δική της δύναμη στις εμφανίσεις της!


                                         
Προσωπικά χαίρομαι πάρα πολύ που αρκετοί σταθμοί της Θεσσαλονίκης παίζουν το τραγούδι. Δεν ξέρω αν το ίδιο γίνεται και στην Αθήνα, αλλά δεν ξέρω αν με νοιάζει κιόλας. 

Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια της, λίγο άγνωστο βέβαια, αλλά πολύ όμορφο, είναι αυτό.

                                         




Social Media:

Edit:

Με μεγάλη μου χαρά συνειδητοποίησα σήμερα το μεσημέρι οτι η Ραλλία "μοιράστηκε" το άρθρο μου με τους 22,000 fans της στο Facebook :)







Share

3 σχόλια:

xontrogato είπε...

καλύτερα τραγούδια θα βγάλει τώρα που αποδεσμεύτηκε απ τη heaven! διεξοδικότατο το άρθρο θυμήθηκα και ποιοι ήταν στο fame story! tres bien

Giannis Amanatidis είπε...

Η λεπτομέρεια του Lava πιστεύω σε καθήλωσε xontrogato.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη σε ευχαριστώ από καρδιάς.Ραλλία.

Δημοσίευση σχολίου